اطلاعیه شماره دو تمدید دفترچه های وکالت98

دوشنبه 11 آذر 1398

با سلام وعرض ادب
✅وکلای  که تا تاریخ 30 آذرماه 1398 دارای اعتبار هستند
♦جهت پرداخت هزینه تمبر تمدید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و هزینه تمدید را صرفاً تا تاریخ مشخص 30/9/99، 30/9/1400 و یا 30/9/1401 پرداخت نمایید.

♦تمدید امسال با سالهای گذشته دارای تفاوتهایی است. در تمدید سال جاری لازم است وکلا شخصاً وارد سامانه مرکز شده و مدارک خواسته شده را اسکن و بارگذاری نمایند مانند صفحات شناسنامه ، پروانه وکالت، دفترچه وکالت ، کارت ملی، کارت پایان خدمت و ....
♦فیلمی آماده شده است که نحوه تکمیل اطلاعات مشاوران خانواده را نشان میدهد، که میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید :
https://www.aparat.com/v/N8h1s
♦🔸قبل از ورود به سامانه تمدید لازم است وکلای محترم به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و هزینه تمدید را تا تاریخ مشخص ذکر شده پرداخت نمایند دقت کنید که اگر تاریخ مشخص را ذکر نکنند، ممکن است در بروزرسانی اطلاعات با مشکل مواجه شویم و علیرغم اینکه وکیل تمام فرآیند تمدید را انجام داده است اما همچنان در سامانه قوه قضائیه غیرفعال باشد
پس از اینکه وکلای استان مدارک خواسته شده را بارگذاری کردند میتوانند فرآیند تمدید را آغاز کنند.هنگام تمدید لازم است تصویر مفاصاحساب مالیاتی را اسکن و بارگذاری نمایند ، سپس رئیس محترم هیأت مدیره استان وارد صفحه شخصی خود شده و درخواست تمدید وکلا را که وارد صفحه ایشان شده است بررسی میکند ، پس از تأیید درخواست تمدید توسط رئیس محترم هیأت مدیره ، برای وکیل پیامکی ارسال میشود تا مجدداً به سامانه وارد شود و هزینه مرکز و هیأت مدیره را پرداخت نماید.
♦🔹کنترل معاضدت قضایی و مفاصاحساب مالیاتی بصورت همزمان توسط رئیس محترم هیأت مدیره انجام خواهد شد.
🔶۴۸ساعت پس از پرداخت هزینه تمدید مرکز ، اطلاعات وکیل در سامانهcmcبروز رسانی می شود
🔷همچنین مد نظر داشته باشید بروزرسانی اطلاعات وکلا در سرورهای شهرستانهای قوه قضائیه حدوداً یک هفته زمان میبرد، پس لطفاً تمدید را به روزهای آخر موکول ننمایید و در تعیین تکلیف وضعیت درخواست کنندگان تمدید تسریع فرمایید.

مرکزوکلای قوه قضائیه استان زنجان

نوشته شده توسط:
چاپ

بازدید از صفحه 378