اطلاعیه شماره سه تمدید دفترچه های وکالت98

یکشنبه 17 آذر 1398

به اطلاع کلیه وکلا محترم میرساند ؛

بنابر دستورالعمل صادره از سوی ریاست محترم مرکز، فرآیند تمدید اعتبار دفترچه  ها در سال جاری بصورت کاملاً الکترونیکی انجام مي شود.

 بدین منظور لازم است همکاران محترم نسبت به رعایت موارد ذیل عنایت کامل را مبذول نمایند:

 

١-با مراجعه به سایت مرکز
/23055000.ir

 Www.judiciarybar.ir/tamdid

ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی خود و اسکن مدارک  از قبیل ۱-شناسنامه تمام صفحات ۲-کارت ملی پشت رو ۳- کارت پایان خدمت ۴-پروانه وکالت ۵-دفترچه وکالت تمام صفحات۶-مدرک تحصیلی ۷-عکس۴×۳  اقدام و پس از آن در قسمت تمدید دفترچه نسبت به اسکن مدارک تمدید از قبیل مفاصاحساب مالياتي سال ۹۶ و گواهی انجام تکالیف معاضدتي خود اقدام نمایید.

 

۲- پس از بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات ، درخواست و مدارك از سوی  مركز زنجان مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه تأیید و یا رد درخواست تمدید در قالب پیامک ، به وكلاي ارجمند ، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

٣- پس از تأیید درخواست تمدید توسط هیأت مدیره استاني ، لازم است وکیل مجدداً وارد سامانه شده و نسبت به پرداخت الکترونیکی حق عضویت خود اقدام نماید.

 

٤- پس از پرداخت موفقیت آمیز حق عضویت ، اطلاعات تمدید وکیل حداکثر تا 72 ساعت بعد در سامانه cms قوه قضائیه ثبت میشود.

 

٥- وکلای محترم قبل از آغاز فرآیند تمدید در سامانه مرکز لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و هزینه تمديد پروانه  را پرداخت نمایند.

 

🔺 مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان


نوشته شده توسط:
چاپ

بازدید از صفحه 544