دیدار اعضای هیئت مدیره وکلا با رئیس کل دادگستری

سه شنبه 22 آبان 1397
رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با  اعضای هیئت مدیره وکلای ماده 187 دادگستری :
وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند.
رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره وکلای ماده 187 با بیان اینکه ما معتقدیم  وکلا از همکاران می باشند گفت :دستگاه قضایی برای یپیشبرد اهداف خود و دادرسی عادلانه به همراهی و همکاری خوب وکلا نیازمند است .
رییس کل دادگستری استان زنجان  اظهار کرد: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و انتظار مجموعه این است وکلا در فرایند رسیدگی به پرونده های بصورت متقن ، منظم و رعایت اخلاق حرفه ای کمک کار دادگستری باشند .
رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه دانش حقوقی مردم استان نسبت به سایر استانها پایین است افزود،وکلا می توانند در بالا بردن دانش حقوقی مردم و آشنایی آنها با قوانین نقش موثری ایفا نمایند.
این مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه برای  اجرای دادرسی عادلانه مسئولیتی خطیر بر عهده این دو مجموعه می باشد خاطر نشان کرد :ما بایستی خداوند را شاکر باشیم که توفیق احقاق حق و اجرای عدالت را به دست ما سپرده و بایستی تمام تلاش خود را برای این امر مهم بکار گیریم تا هم رضایت مردم و خداوند را جلب نماییم .
در ابتدای این دیدار قاسمی رییس هیئت مدیره وکلای ماده 187 دادگستری استان مطالبی در خصوص وجود  برخی مشکلات وکلا درمحاکم و درخواست تعامل و همکاری بیشتر دو مجموعه برای خدمت به مردم ارائه نمود

نوشته شده توسط:
چاپ

بازدید از صفحه 221